به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، فخاری در این جلسه از زحمات مدیران شعبات بانکی در سال گذشته که منجر به پرداخت بیش از یک همت تسهیلات اعم از تکلیفی و سایر تسهیلات برای مردم بخصوص جامعه هدف بهزیستی شد تقدیر و تشکر کرد.
وی در ادامه افزود: یکی از تاکیدات و اولویتهای مهم دولت چهاردهم رضایتمندی مردم بوده و همه ما خادم مردم هستیم لذا در تکریم ارباب رجوع با دقت نظر بیشتری برخورد کنید تا در این شرایط سخت اقتصادی مردم بخصوص مددجویان بهزیستی رضایت کامل از رفع امورات بانکی خود داشته باشند.
نظر شما